Protože se nám stále množí dotazy ohledně toho, jak vlastně fungujeme, kdy k Vám přijedeme atd., rozhodli jsme se pro Vás připravit novou sekci často kladených otázek, kde najdete odpovědi na dotazy, které se nám jak na webových stránkách, tak také na zákaznickém emailu či sociálních sítích opakovaly.

A protože chceme, abyste dostali svou odpověď co nejrychleji, tedy ideálně hned ve chvíli, kdy je hledáte, přidali jsme otázky a odpovědi jak níže do této stránky, tak také do našeho chatovacího okna vpravo dole. 

 

Otázky a odpovědi 

 

  1. Jezdíte i do XXX? / Kam všude jezdíte?
    Jezdíme po celé ČR, záleží, kam si nás zákazníci objednají. Doporučujeme proto online objednávku přes náš e-shop www.familymarket.cz, budete tak mít 100% jistotu, že přijedeme i k vašim dveřím

  2. Přijímáte řidiče? / Chtěl bych se k vám přihlásit jako řidič.
    Prosíme, pošlete poptávku přímo na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Kolegové se vám obratem ozvou.

  3. Kdy mi bude doručena objednávka?
    Ohledně přesného termínu doručení vás bude telefonicky kontaktovat váš odpovědný prodejce.

  4. Můžu si vybrat přesný termín doručení?
    Toto bohužel není možné. Naši prodejci si plánují trasy podle objednávek všech svých zákazníků, vybrat si přesný termín tedy opravdu nelze. Termín doručení se však dozvíte vždy dopředu, prodejce vás bude včas telefonicky kontaktovat.

  5. Kolik stojí doprava?
    Cena za dopravu z našeho eshopu http://familymarket.cz/ je 99,- Kč. Pro objednávky nad 799,- Kč je doprava ZDARMA!